Nog één nachtje slapen...
...en dan vertrekken we naar Zuid Afrika. Na vele jaren in Europa vakantie gevierd te hebben werd het weer eens tijd om wat verder weg te gaan en de keus viel dus op Zuid Afrika. Brigitta en ik zijn er beide al geweest, maar nu gaan voor het eerst de kinderen mee.We vliegen met Turkish Airlines vanaf Dusseldorf via Istanbul naar Johannesburg en huren een auto om in ruim twee weken tijd het gebied ten noord-oosten van Johannesburg te verkennen.
We zullen jullie via deze blog op de hoogte houden van de reis met (hopelijk) mooie verhalen en foto's.
[JH]
Geen opmerkingen:
Een reactie posten