Gisteren eerst na een goede nachtrust in de Coach House op naar de canopy tour; meerdere ziplines achter elkaar en zo over een riviertje afdalen. Eerst kregen we natuurlijk uitleg over wat we zouden gaan doen en de veiligheidsregels. Vervolgens op naar de eerste zipline. Je moest zelf afremmen door met je hand aan de zipline kabel te trekken. Natuurlijk hadden we hier een speciale handschoen voor aan. De eerste zipline was een beetje proberen hoe hard je moet remmen en hoe hard je kan/mag gaan. De volgende ziplines waren heel mooi; over watervallen en rotsblokken heen de bomen weer in. Halverwege een korte 'break' waar we van de leiding een Kitkat en een flesje water kregen. Vervolgens weer door met de ziplines verder naar beneden. Toen we na zo'n 10 ziplines aan het einde waren, moesten we nog een stukje omhoog klimmen naar de pick-up truck die ons terug zou rijden naar het restaurantje. Daar kregen we lunch en praatten we nog even na met de andere mensen die mee waren; 2 stellen uit Joburg. Ze leerden ons een klein beetje Afrikaans.
Daarna weer terug de auto in om naar wat watervallen te rijden. We liepen daar even rond tussen mensen die aan het bbq'en waren. Daarna weer terug naar de Coach House, even rustig omkleden en door naar het restaurant. Dit was bij King's Walden; een luxe resort. Hier kregen we gewoon te eten wat de pot schaft, maar het was wel een hele luxe pot! Eerst lekker springbokcarpaccio, daarna erwtensoep (niet zo dik en rijkgevuld als de Nederlandse, maar lekker dun met wat room en truffel erop). Als hoofdgerecht hadden Robin en ik een lekker biefstukje, mama en papa hadden een lekker stuk zalm. Als toetje een lekker stukje chocoladetaart of een stukje cheesecake.
Het was een lange dag, maar wel een hele leuke dag met een lekkere afsluiting!
Nicky
Geen opmerkingen:
Een reactie posten