vrijdag 12 augustus 2016

Eerste dag in Jo'burg

De reis met met Turkish Airlines verliep goed. Robin heeft veel films gekeken en we hebben allen wel wat geslapen. We waren op tijd in Johannesburg maar waren veel tijd kwijt bij de autoverhuur waar ze ondanks onze reservering geen geschikte auto hadden staan. Uiteindelijk toch de gewenste auto gekregen (die bleek er toch eentje te staan).
En dan met de grote handgeschakelde Nissan XTrail (links op de weg!!!!) naar ons appartement gereden. Het is een loft-style appartement in een hippe artiestenbuurt. Lekker ruim en met balkon.
Het was lunchtijd dus gingen we meteen op zoek naar eten. Vlakbij vonden we Pata Pata, een Afrikaanse eettent waar we boerewors hebben gegeten. Lekker!
Daarna in het appartement een tukkie gedaan (we waren best moe) en dan 's avonds met een Uber taxi naar Mojos - ook een Afrikaans restaurant waar we gefrituurde wormen en springbok carpaccio hebben gegeten. 
Nu zijn we weer bijgeslapen en gaan we vandaag wat actiever op pad in de stad.



--
Sent from Gmail Mobile

Geen opmerkingen:

Een reactie posten